اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

گفت‌وشنود| روی‌هم رفته!

گفت: شبکه‌های سعودی اینترنشنال و دویچه‌وله و BBC فارسی و سایت‌های «خبر‌آنلاین‌ و «انتخاب و «اعتماد‌ و بقیه سایت‌های مدعی اصلاحات در یک اقدام هماهنگ گزارش‌ها و یادداشت‌ها و اخبار کیهان را تحریف می‌کنند و سپس به نقد آن می‌پردازند!

گفت‌وشنود| روی‌هم رفته!

گفت: شبکه‌های سعودی اینترنشنال و دویچه‌وله و بی‌بی‌سی‌فارسی و سایت‌های «‌خبر‌آنلاین‌» و «‌انتخاب» و «‌اعتماد‌» و بقیه سایت‌های مدعی اصلاحات، در یک اقدام هماهنگ گزارش‌ها و یادداشت‌ها و اخبار کیهان را تحریف می‌کنند و سپس به نقد آن می‌پردازند!

گفتم: دروغ و تحریف کارشان است، عارشان نیست!

گفت: حتی اخباری را که کیهان از منابع آمریکایی و اروپایی نقل کرده به کیهان نسبت می‌دهند و نقد کیهان بر آن خبر و تحلیل را نمی‌آورند! و یا تحلیل کیهان از فلان موضوع را به میل خود تغییر می‌دهند و ادعا می‌کنند که کیهان چنین نوشته است! یا گزارش بحران‌های اقتصادی و اجتماعی آمریکا و اروپا را که کیهان به نقل از رسانه‌ها یا مقامات غربی (یعنی کانون وابستگی خود آنها‌) نقل کرده را دروغ می‌نامند! و آن را به کیهان نسبت می‌دهند! و‌... معلوم نیست آمریکا و اروپا و آل‌سعود چی به خورد این جماعت داده‌اند که حاضر نیستند کسی بگوید بالای چشم آمریکا ابروست؟!

گفتم: از یارو سر جلسه امتحان پرسیدند؛ دو کلمه آمریکا و انگلیس روی‌هم چند حرف دارند؟! گفت؛ آقا اختیار دارید! آمریکا و انگلیس اصلاً حرف ندارند، چه روی هم باشند و چه جدا از هم!

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول